sobota, 29 sierpnia 2015

Julia Byra

Julia to moja koleżanka z Alchemii Teatralnej, więc zdjęcia oczywiście w teatrze. Jak tylko pomyślałam, że chcę zabrać Julię na zdjęcia nie było innej opcji. Teatr wydawał mi się idealnym miejscem! Julia mi tam pasowała. Wyobrażałam sobie co, gdzie i jak i muszę powiedzieć, że jest tak jak zaplanowałam. Skupiłyśmy się na delikatnych portretach z wykorzystaniem światła. Musiałyśmy dodać coś, co wpisywałoby się w teatralną konwencję, więc padło na maski, których użyłyśmy na paru zdjęciach. Na szybko potrzebowałyśmy kogoś do pomocy, więc Julka poprosiła swoich kolegów, którzy są pierwszymi panami, pomagającymi  mi kiedykolwiek przy zdjęciach!  
Druga delikatna sesja z rzędu i druga z rzędu Julia! 
Modelka: Julia Byra
Makijaż: Tosia Konarska
Pomoc: Piotr Pawlik, Adam Mazurek   
 















4 komentarze:

  1. Boże, Ola, napiszę po raz setny,że zdjęcia przecudnie wyszły! <3 i miło mi słyszeć, że pasuję Ci do teatru :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie najlepsze *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Poprzednia sesja o wiele lepsza. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń