sobota, 9 stycznia 2016

Urodziny

Prowadzę już bloga 4 lata! Może nie jest to spektakularna liczba, ale każdy powód do zrobienia czegoś nowego jest dobry! Po pierwsze chce podziękować wszystkim dziewczynom, które pozowały mi do zdjęć, a po drugie brawo dla Tosi Konarskiej- sesje bez jej pracy to nie sesje.
Podsumowanie nie obędzie się bez liczb. Blog przez 4 lata był odwiedzany 31,5 tys. razy. I tu podziękowania dla Was za wejścia, komentarze na 42. postach. Nawet nie wiecie jakie to satysfakcjonujące i motywujące :))
Moimi ulubionymi zdjęciami są te na basenie z Kasią Jas. Oczywiście nie myślę, że inne sesje były gorsze, ale ta sesja była trochę jak marzenie.

Z tej okazji zaprosiłam 4 dziewczyny: Alicję, Julię Byrę, Aleksandrę Ziembę i Kasię Jas na sesję. W moim pokoju urządziłam prowizoryczne studio (nawet nie wiem, czy to zasługuje na takie określenie). Tosia zajęła się make up'em, którego wybranie zajęło nam dużo czasu. Chciałyśmy, aby każda z dziewczyn była inna. Portrety w "studio" były czymś nowym nie tylko dla mnie. Zamknęłyśmy się w pokoju, puściłyśmy muzykę i udało się!



 Modelki: 1. Alicja 
                 2. Julia Byra
                 3. Aleksandra Ziemba
                 4. Kasia Jas
Makijaż: Tosia Konarska






























4 komentarze:

  1. Bardzo ładne zdjęcia i wspaniały pomysł, oby tak dalej! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przedostatnie zdjęcie najlepsze według mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo dziewczyny! Piękne <3

    OdpowiedzUsuń